Типові помилки під час їзди на велосипеді

Рама велосипеда
12.09.2016
Вибір велосипеда для початківця
24.09.2016

Типові помилки під час їзди на велосипеді

Здавалося б, що може бути складного у катанні на велосипеді. На перший погляд — нічого. Тим не менш існують помилки, які часто призводять до травм. Ось декілька основних порад щодо того, як запобігти падінню з велосипеда:

1. Підняти сідло вище

Скільки разів ви бачили маунтінг-байкера з опущеним, як у гонщика BMX, сідлом? Горний велосипедист — наполовину наїздник, наполовину мотор. Занадто опущене сідло знижує потужність вашого мотора вдвічі! Контролювати ваш транспорт не стане легше, проте чим сильніше ви будете тиснути, тим частіше будуть боліти коліна. Встановлюйте сідло достатньо високо, аби ваше коліно було лише злегка зігнуте, коли нога знаходитиметься у самому низькому положенні циклу педалювання. Якщо необхідно, опустіть сідло на 1-1.5 сантиметра від цього положення. Ноги повинні торкатися землі для ходьби, а не їзди на велосипеді. Для визначення точної висоти сідла виміряйте відстань від верхньої точки берцової кістки до підлоги і помножте її на 0.883 — це буде відстань від центра каретки до верхньої частини центра сідла.

2. Легше тиснути на гальмівні ручки

Тримайте на гальмі два пальці, а не усю руку. Новачки часто хапаються усією рукою за гальмівні ручки при найменшій небезпеці. Крім того, що це вірний спосіб перелетіти через кермо, при чому втрачається контроль над велосипедом, оскільки не залишається пальців на кермі. Тримайте на кермі хоча б безіменний палець і мізинець — інших двох пальців вам має вистачити для гальмування. До того ж, сучасні гальмівні ручки часто так і розробляються, аби на них поміщали тільки два пальці.

3. Використовівати переднє гальмо

Не вірте тому, хто говорить, що переднім гальмом користуватися небезпечно. Багато новачків часто використовують тільки заднє гальмо. Проте поза дорогою переднє гальмо — основний гравець. Майже уся вага велосипедиста зміщується на переднє колесо при гальмуванні. Для початку навчіться користуватися переднім і заднім гальмом однаково добре. Захищайтеся від передавлювання задньго гальма у разі небезпеки, тримаючи на задньому гальмі два пальці, а на передньому — один. Дослухайтеся до звуку, що лунає від покришок під час тертя об землю, як тільки колесо виявиться заблокованим, трохи відпускайте гальмо, аби воно оберталося. Не важливо, як повільно: допоки колеса обертаються, ви можете керувати велосипедом. На зажатих колесах повернути майже неможливо.

4. Зміститися назад

Одна з найрозповсюдженіших причин падіннь на спусках в тому, що велосипедист раптово лякається, затискає гальма, зміщається вперед з сідла і намагається вчепитися ногами в землю. Зазвичай породовження сценарію має такий вигляд: велосипедист вдаряється ногами об кермо і далі спускається вже окремо від свого залізного коня. Коли ви долаєте спуск і розумієте, що втрачаєте керування над велосипедом, потрібно, залишаючи одну ногу на педалі, змістити корпус назад, лягти животом на сідло і намагатися зупинитися іншою ногою. У цьому положенні можна злізти з велосипеда і спускатися далі на ногах, а не на спині.

5. Не одягати занадто багато одягу

Багато новачків полюбляють кататися у джинсах, світерах,теплих спортивних костюмах і таке інше. Легше! Теплий одяг швидко доведе велосипедиста до «точки кипіння». Світери та джинси швидко всмоктують піт і стають мокрими, і тому ви можете ще й замерзнути, якщо зупинитеся, та й не дуже приємно кататися у наскрізь промокшій одежі.Використовуйте легкі тканини, що гарно вбирають піт і захищають від вітру. Це такі тканини як нейлон. Краще усього щоб вам було прохолодно, коли ви виїжджаєте, інакше ви ризикуєте «зваритися» вже за двадцять хвилин.

6. «Верблюжа» хвороба

Спортсмен, організм якого добре забезпечений водою може їхати близько двох годин (у прохолодну погоду), перш ніж почне потерпати від зневоднення. Новачки рідко пьють, навіть якщо мають при собі воду. Аби не відчувати себе занадто втомленим, після їзди потрібно пити що 15 хвилин, навіть у холодну погоду. Це врятує вас від болісних відчуттів у м’язах.

7. І головне — не боятися

Очі — це продовження вашого мозку. Новачки часто потерпають від фіксації на різноманітних об’єктах, що трапляються на шляху. Якщо на дорозі з’являється камінь, корінь або яма, вони дивляться на це, не думаючи, що їдуть до центру перешкоди. Чому? Очі так діють на мозок, що на підсвідомому рівні ведуть вас туди, на чому ви фокусуєте увагу. Змушуйте себе дивитись на безпечний шлях. Дивіться на поворот, а не на його круті краї. Якщо справді хочете впасти з гори — дивіться вниз — і ви обов’язково впадете.

Комментарии закрыты.